Positiiviset uutiset ensin eli kun olin viikonloppuna reissussa ja näin itsestäni otetun valokuvan, olin siinä mielestäni hoikka tai en mitenkään ainakaan lihava. Ja valokuvat ovat aiemmin olleet minulle kovia paikkoja, joita olen jopa vältellyt. Niistä on paremmin nähnyt totuuden kuin peilistä. Muutosta positiivisempaan on siis tapahtunut.
Minun tavoitteeni toukokuun aikana on saada ruokailua säännöllisemmäksi, joka on koko ajan ollut ongelmani. Tsempattavaa on ihan tavallisinakin päivinä, mutta tällä hetkellä suurinta vaikeutta tuottaa alkoholin käyttö. Kun krapulassa ei ruoka maistu ja kropalla menee toipuessa syömättömyydestä pari päivää, niin sitten onkin vaikea saada aikaan pudotusta kun kroppa on jo ihan sekaisin. Eli jotain pitäisi parantaa... Paino ei varsinaisesti nouse, muttei myöskään laske näiden reissujen jälkeen ja niitä näyttäisi taas olevat toukokuussa useampi edessä.