Eilen söin ihan normaalisti, mutta iltaa kohti paino nousi taas tosi korkeisiin lukemiin. Olin jo vähän epätoivoinen, että oliko mun edellispäivän "uusi alku" vaan taas mun pään sisällä keksimä pieni painon heilahdus, jotta jaksais jatkaa ja kuvittelis et jumi on ohi. Enkä ollu syöny mitään omasta mielestäni kummallista, mikä nostais painoa. Illalla sohvalla jo kamppailin, että pitäiskö mennä tekemään vielä yks leipä, kun päin seiniä tää menee taas. Onneksi hillitsin itseni. Nukkumaan mennessä tajusin, että mullahan oli koko päivän juilinu alaselkää, jonka olin ihmetelly johtuvan pienestä puutarhatyöskentelystä. No tyhmä! Sulla on alkamassa kuukautiset! Siksi sattuu selkään ja paino yhtäkkiä ilman syytä nousee. No viime yönähän ne alko. Karkkivaraston kun heitin pois ei mulla ole nyt perinteisiä kuukautis-karkkeja ja kaupatkin on kiinni. No täytyy rehellisesti sanoa, ettei harmita, koska olen tainnut niitä tässä kuussa syödä ihan muuten varastoon...  Nyt ei ees tee mieli. Niin on ailahtelevainen ihmismieli.