Tänään on taas vähän jähmeää, nytkin pitäisi jo olla matkalla salille... No lähden kohta.

Välillä sitä on tyytyväinen saavutettuihin tuloksiin ja välillä pitää itseään vielä kovin pulskana.
Taitaa vaihdella ihan päivittäisestä mielentilasta. Mulla tuntuu olevan arka paikka vatsa, kun olen aina ollut suht litteä vatsainen ja viimeiset 7kg tuntui keräytyvän vain vatsaan. Niin että kaverit jo leikillään kyseli olenko raskaana. Nyt vaikka kilot karisevat yritän edelleen peitellä vatsaani.  Mä olen laittanut tavoitteetkin aika koviksi (-20kg) ja nyt jo puolessa välissä tuntuu aika hyvältä. Pitkä ja rauhallinen matka jo takana ja välillä pohdiskelee onko mitään järkeä pudottaakaan ihan noin paljon? Ja onkohan viimeiset kilot sitten jo ihan hampaat irvessä vääntämistä? Kun todellisuudessa olis kiva jos paino tasaantuisi kuitenkin sinne -17kg:n paikkeille. No ehkä nyt ei vielä luovuta tavoitteista, vaan pusketaan eteenpäin ja katsellaan uudelleen arvioivasti lähempänä.

Eilen olin kävelyllä, 15min x 2 eli edes takas pururadalle ja siellä 1,5h reipasta kävelyä mäkisessä maastossa. Sykemittarin vyö on ollu hukassa, joten kulutuksen mittaus on jäissä.

Nyt lähden salille. Illalla piti mennä tutustumaan vanhan joukkuelajin harjoituksiin, mutta tuli muuta ohjelmaa, harmi...