Vetäsin sitten eilen oikein kunnon annoksen jotain pähkinä kermajäätelöä. Olin himoinnut sitä jo monesti ja nyt päätin syödä. Niinhän siinä kävi, ettei se niin ihmeelliseltä maistunut, mutta söin kuin söinkin ison kupillisen ja tunkkanen oli olo. Kyllä sorbetit vei voiton. No nyt sitä on ainakin maistettu, joten saapi olla vieraita varten rauhassa pakkasessa. Edelleen uskon filosofiaan, että sen minkä kieltää, sitä himoitsee.

Uskon tavoitteiden pilkkomiseen. Nyt on takana 10 kiloa ja edessä toiset. Tässä esimerkki kuinka pilkon tulevat kilot tavoitteisiin. Painan siis tällä hetkellä 62kg. 60kg on tavoitteena toukokuun loppuun mennessä. Ja seuraavaksi tavoitteeksi olen päättänyt kesän loppuun ja lomamatkaan mennessä 55kg. Välissä 58,7kg, jossa olen laihtunut 13,5kg, josta isä vinoili ja on luvannut tarjota kakkukahvit, joten sitä odotan todella. 56kg ja 57kg ovat lukemia, joissa olen pyörinyt paljon elämäni aikana. Ihannepainoni on 53kg ja siihen yritän painoni saada tasaantumaan. Aion kuitenkin pudottaa 52kg, silloin on painoindeksini vielä ihan ok eli 21 ja pudotusta tulee pyöreät 20kg ja samalla tasapainotteluvaiheelle annetaan hyvä alku. Juu kuulostaa rankalta, mutta tämä on elämäni viimeinen laihdutus ja aion laihtua, niin että voin olla tyytyväinen lopun elämääni ja en koe enää tarvetta laihtua.

Olen lähipäivinä käynyt vaatekaappia läpi. Kesä tulee ja vaatteet mahtuvat päälle. Ensi kesänä tämä tyttö kulkee hameissa ja mekoissa! Suurin osa mahtuu jo päälle, osa pistetään suurina eteenpäin ja jotain jää odottamaan tulevaa pudotusta.

Kaveri tulee lapsen kanssa kylään muutamaksi päiväksi, joten saattaa olla hiljaisempaa...