Taas on palattu kotipesään viikonlopuksi. Naapurilla on juhlat tänään ja eilen jo raikasi kotikaraoke. Mitäköhän tänään on luvassa? No tuli minullekin kutsu, joten täytyy mennä tutustumiskäynnille kukkapuskan kanssa jo tässä päivällä.
Mä odotan ihan fiiliksissä, että tulee niin lämmin, että voi ruveta kuopsuttamaan pihaa. Mun eka oma piha! Ja kyllä jo eilen vähän lakasin hiekkoja ja korjailin multapenkereitä.
Tällä viikolla on siis kärsitty kuukautisista, mutta vielä elättelen toivetta, että silti saisin vaa'an värähtämään alaspäin.
En olekaan vielä kertonut, että isäni ei oikein ollut otettu viime syksynä, kun kehuin laihtuneeni 3,5 kiloa (mistä osa kyllä tulikin takaisin). Vaan lupaisi  järjestää mulle kakkukahvit vasta  kun olen laihtunut  13,5  kiloa.  Tämähän suivaannuttaa tietysti suomalaista luonnetta ja tuo 13,5kg on minulla yksi välitavoite, jota todella odotan! Vielä on matkaa, mutta kun sitä kakkua naamaani laitan on mieli varmasti korkealla. Eipä silti on meidän perheessä ja suvussa ennenkin laihdutettu isojakin lukemia, mutta niiden pitäminen poissa ei ole mainittavasti onnistunut, joten siinä minulle on se suurin haaste.