Juupajuu. Heti kun olin hehkuttanut täällä 60kg:n rikkomistani nousi painoni vähän ja olin tasan 60kg pari päivää. Ja sekös masensi, kun en ollut mitenkään herkutellut ja kun oli niin kivaa jo ajatella, että paino alkaa vitosella. No tänään aamulla vaaka näytti 59,5! Toivottavati huomanna olen vielä vitosen-tyttö.
Nyt on jo pariin kertaan kommenteissa kyselty pituuttani eli olen siis 157,5cm, oikein tarkalleen. Kylläkin varmaan 10 vuotta sitten mitattu, mutta ei kai se siitä mihinkään ole muuttunut?! Eli tämän aamun lukemilla painoindeksini on tasan 24. Tässä siis tietoja, jotta kiinnostuneet voivat suhteuttaa kiloni pituuteeni.
Välillä täytyy keksiä keinoja, kun laiskottaa... Olen kyllästynyt tekemaan salaattia ruuan lisukkeeksi, joten nykyään lisään tarvittavat kasvikset itse ruokaan. Tein alku viikosta nakkikastiketta ja perunoita. Hyvää perusruokaa. Syön paljon töissä omia eväitä. On liian hankalaa kantaa erikseen lämmitettävät ruuat ja salaatti. Lisäsin siis perinteiseen nakkikastikkeeseen kasviksia: sipulia, kesäkurpitsaa, tomaattia, porkkanaa ja paprikoita. Eikä muuta kuin mikroon ja kaikki on valmista!